logo

Dolors Puig Sagues

Gerent Aedea Contact Center

Màster en gestió i direcció de Contact Center, Dolors Puig és gerent d’Aedea Contact Center, empresa especialitzada en serveis d’atenció al client, concertació de visites comercials, campanyes de venda telefònica, actualització de bases de dades.

Especialistes en serveis d’alt nivell de qualitat amb una clara orientació al client

Aedea és el projecte empresarial d’un grup de professionals amb més de 30 anys d’experiència en Gestió de Contact Center i CRM, amb una única missió:  Aportar negoci al client. Faciliten solucions de valor afegit que permeten a petites i grans empreses i a institucions disposar d’un contact center excepcional.

La cartera de serveis inclou des de l’externalització de l’Atenció al client i el Telemàrqueting, a optimitzar la gestió de plataformes existents o l’start up d’un nou centre d’atenció telefònica. Des de l’experiència pràctica d’haver gestionat plataformes pròpies i treballat amb grans usuaris, tant del sector públic, com privat (Banca, Assegurances, Telecomunicacions, Editorial, Electrònica, Immobiliari, Oci, Pharma, companyies de serveis públics o Serveis a Empreses, entre altres), aporten a cada client una nova perspectiva al combinar la competitivitat de les grans agències amb l’agilitat, flexibilitat i personalització de l’empresa local.