El segon berenar networking de dones empresàries, directives i professionals del Vallès se celebrarà el dijous 29 d’octubre per primera vegada, a Sabadell

Eva Fontanet, vicepresidenta d'Ade Vallès

Eva Fontanet, vicepresidenta d’Ade Vallès

. Invertir en salut és rentable per a l’empresa, però no sempre sabem com treure’n el màxim rendiment

. Eva Fontanet, vicepresidenta d’Ade Vallès i professional amb una llarga trajectòria com a assessora empresarial, explicarà com escollir una assegurança de salut per a autònomes i empreses i ens ensenyarà a desxifrar la lletra petita

 

Contractar una assegurança de salut per a la plantilla i els seus familiars aporta molts beneficis socials a l’empresa. No només l’import de la contractació es deduïble en l’impost de societats, sinó que en empreses que ofereixen als seus treballadors i treballadores una assegurança de salut el rendiment millora al incrementar-se la satisfacció i el compromís de la plantilla, entre altres avantatges socials.

Ara bé, tenim contractada la millor assegurança de salut per a la nostra empresa? I si som empresàries autònomes, quins criteris hem de seguir per escollir bé?   L’assegurança mèdica que ens convé no ha de ser forçosament la més cara; és, simplement, la que millor s’adapta a les nostres necessitats. Que s’ha de tenir en compte alhora de contractar-la? Quina de les ofertes és la més beneficiosa i què s’amaga en la lletra petita?

Totes aquestes preguntes i altres qüestions es tractaran en el segon berenar networking que realitza dijous 29 a Sabadell l’Associació de Dones Directives i Empresàries del Vallès (Ade Vallès). El berenar tindrà lloc a les 18.30 h, a la seu del Diari de Sabadell (Sant Quirze, 37-41).

Durant la trobada, la vicepresidenta de l’associació, Eva Fontanet, experta en assegurances de la salut per a empreses, professionals i autònoms, ens ensenyarà a analitzar la lletra petita i ens explicarà conceptes com les carències.

Espais de trobada per a empresàries

Els berenars netwoorking per a dones directives, empresàries i professionals del Vallès, són espais de trobada informals, on intercanviar experiències i adquirir coneixements pràctics per al dia a dia de l’empresa. La primera edició va tenir lloc a Sant Cugat del Vallès, el passat mes de juny i va congregar a nombroses sòcies i simpatitzants de l’entitat.

Un cop finalitzada la xerrada, les assistents tenen l’oportunitat de donar-se a conèixer i contactar amb d’altres dones emprenedores de la comarca. Des d’ADE Vallès entenem que el networking efectiu va més enllà de l’intercanvi de targetes i volem que tan les sòcies de l’entitat com empresàries i professionals del territori en treguin el màxim partit.

Ade Vallès, entitat fundada l’any el 2012 i amb seu al Parc Tecnològic del Vallès (Cerdanyola) agrupa a professionals i empresàries de la comarca i té com a principal objectiu fer visible el talent femení en l’àmbit empresarial i laboral.

2n Berenar networking d’Ade Vallès

La Salut a la feina: el perquè de la lletra petita a les assegurances mèdiques professionals

Trobada d’empresàries, directives i professionals vallesanes amb la coach Eva Fontanet, vicepresidenta d’Ade Vallès i gerent de l’Oficina de Sanitas de Sabadell.

Quan: Dijous, 29 d’octubre, a les 18.30 h

On: Diari de Sabadell ( Carrer de Sant Quirze, 37-41. Sabadell)

Per assistir al berenar, que és gratuït, cal omplir aquest formulari o bé enviar un correu electrònic a info@adevalles.cat

Segueix-nos a @Adevallesoc