L’empresa vallesana Market Development gestionarà els serveis d’acompanyament de púbic, convidats i visites guiades a TV3 i altres mitjans de la corporació catalana durant els propers quatre anys
“Després de cada èxit, existeix un nou repte” aquest és el lema de l’empresa de protocol i comunicació Market Development que, per segon any consecutiu, ha guanyat el concurs públic de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
La firma vallesana, dirigida per la vicepresidenta d’Ade Vallès, Mónika Blasco, gestionarà i proveirà el personal encarregat dels serveis d’acompanyament de convidats, públic de programes i visites guiades als mitjans de la corporació durant els propers quatre anys.
Per a Market Development haver guanyat el concurs per segon any significa un important estímul per potenciar la línia de negoci, forjada durant catorze anys de trajectòria.
“Tot el nostre equip està molt content i satisfet per la feina feta en els últims quatre anys i alhora molt il·lusionat pel repte que suposa continuar oferint aquests serveis a TV3, Catalunya Ràdio i la Fundació La Marató”, comenta en un comunicat l’empresa guanyadora.
Fidels a la filosofia de compromís amb el treball i sobretot, amb les persones, Market Development agraeix en el comunicat “la franquesa i professionalitat” del personal, la “confiança i la comunicació constant” amb els clients i la “col·laboració i qualitat” dels proveïdors. “Tots ells ens han acompanyat durant una gran part de la nostra història i ens han ajudat a créixer i a ser, per tant, allò que avui som”, conclou el text.
Des d’Ade Vallès volem felicitar a Mónika Blasco i al seu equip pel seu èxit i encoratjar-les amb els nous reptes. La feina ben feta té sempre la seva recompensa i accions com aquestes contribueixen a donar visibilitat al talent femení i a la competitivitat d’emprenedores i empresàries.