CARLOTA GONZÁLEZ LLIRINÓS
Sóc advocada i Agent de la Propietat Immobiliària, a més de mare.
Després de llicenciar-me en Dret a la Universitat Autònoma de Barcelona, vaig treballar durant 15 anys a despatxos professionals de prestigi. En aquesta etapa em vaig veure abocada a escollir entre l’èxit professional i la realització personal.
Vaig decidir que no tenia per què triar. Per això, el 2019 vaig iniciar el meu propi projecte professional oferint serveis legals per a empreses i particulars.
Carlota González
Ofereixo assessorament i serveis jurídics especialitzats en les àrees de dret processal, concursal, mercantil i immobiliari. A més a més, sóc assessora i “personal shopper” immobiliària per ajudar-te en tota mena de transaccions i operacions immobiliàries.
Per què treballar plegats? Perquè puguis gaudir del coneixement especialitzat d’una gran firma legal, combinat amb el tracte personalitzat i proper d’un despatx unipersonal.
OFERTA PER A SÒCIES
Segueix-nos a les xarxes socials
93 504 11 10 – info@adevalles.cat
Domicili
SC Trade Center - Av. de les Corts Catalanes, 5
08173 Sant Cugat del Vallès - 93 504 11 10 - info@adevalles.cat
Copyright © 2023 ADE Vallès | Diseño Web Acierta Consulting