MARÍA JOSÉ ÁLVAREZ PÉREZ-PRADO
Sóc una dona lluitadora, vaig venir des d’Astúries només amb la meva titulació d’advocada, sense experiència, ni ningú que m’ajudés en una Barcelona on no coneixia ni l’idioma. Actualment, tinc dos despatxos on col·laboro amb una auditora i tinc personal al meu càrrec. M’agrada llegir, la música i anar de compres i, com no, quedar amb les meves amigues per a xerrar.
Álvarez Pérez-Prado Abogados
Som un despatx dedicat al dret de família, amb tot el que això comporta, és a dir, des del divorci fins a un conflicte de potestat parental. Però també ajudem a les empreses i a les persones físiques que tenen un elevat nivell d’endeutament, al fet que puguin, després d’acords amb els seus creditors (de manera judicial o extrajudicialment), la qual cosa als facilita el tornar a començar de nou. L’objectiu últim és començar sense deutes.
OFERTA PER A SÒCIES
Te sacamos a flote, te tendemos la mano para salir de esa situación que te impide dormir.
Si tens un conflicte que t’impedeix dormir, crida’ns, t’oferim una primera consulta gratis, perquè puguis explicar-nos allò que et preocupa. Nosaltres, després de l’estudi d’aquest, podem ajudar-te a enfrontar i resoldre’l.
Segueix-nos a les xarxes socials
93 504 11 10 – info@adevalles.cat
Domicili
SC Trade Center - Av. de les Corts Catalanes, 5
08173 Sant Cugat del Vallès - 93 504 11 10 - info@adevalles.cat
Copyright © 2023 ADE Vallès | Diseño Web Acierta Consulting